Со какви трикови се служат мултинационалните компании да ги зголемат цените

дезодоранс и антиперспирант
Фото Профимедиа

Мултинационалните компании ја одржуваат точноста со користење на техники како што е Апинфлејшн. Во САД, прецизноста важи за основните производи за потрошувачите. Проктер&Гембл наплаќа 14 долари за дезодоранс за цело тело, што е двојно повеќе од стандардната цена.

Жилет продава нов брич од 15 долари специјално дизајниран за „чувствителни области“, 5 долари повеќе од обичната Венера. А најновите хигиенски салфетки на Керфри ветуваат уште поголема впивање. Овие нови производи чинат повеќе од нивните постари брендови. Голем број гиганти во индустријата за производи за лична нега и хигиена се под силен притисок од намалената потрошувачка поради инфлацијата и прецизноста на основните производи во САД, бидејќи потрошувачите ги намалуваат таквите некогаш неопходни набавки за да заштедат пари, анализира То Вима.

Овие мултинационални компании гледаат застој во нивната продажба во секторите за лична нега и убавина, пазар кој се проценува дека вреди повеќе од 100 милијарди долари. Горенаведените компании како и другите конкуренти во истите сектори објавија неколку квартали каде бележат забавување или дури и намалување на обемот на продажба.

Низ индустријата, трговците на мало продале 20% помалку сечила за бричење минатата година во споредба со 2019 година, според фирмата за истражување на пазарот Циркана. Продажбата на дезодоранси падна за 6,5% во истиот период. Но, и другите намирници како леб, млеко и омилени солени грицки се исто така во опаѓање.

Гигантите на спакувани стоки одржуваат приходи со години со зголемување на цените и намалување на големината на пакетите, практика позната како „смалување“. Во некои случаи, купувачите претпочитаат поевтини опции. Други купуваат помалку основни предмети во целина. За да ги вратат тие луѓе, компаниите смислија нова тактика: „наплив“, обид да создадат нови апликации за работи што потрошувачите одлучија дека повеќе не им требаат – и да ги поттикнат кон освежување.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот